Informacja o sesji Rady Miejskiej w Jaworniku Polskim

Informujemy, że w dniu 4 lutego 2025 r. o godzinie 17:00 w budynku Pałacu w Zespole Pałacowo – Parkowym w Hadlach Szklarskich, sala balowa, odbędzie  się XIII sesja zwyczajna Rady Miejskiej w Jaworniku Polskim.

Transmisja na żywo sesji prowadzona będzie na platformie pod adresem: https://transmisjaobrad.info/channels/248/gmina-jawornik-polski/live 

Nagrania z poprzednich sesji znajdują się na platformie: https://transmisjaobrad.info/channels/248/gmina-jawornik-polski 

Nagrania archiwalne obejrzeć można: https://www.youtube.com/@gminajawornikpolski5069/videos 

Z następującym porządkiem obrad:
1.Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
a.   Uchwała w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Jawornik Polski na 2025 rok,
b.    Uchwała w sprawie w sprawie udzielenia pomocy finansowej poprzez Wojewódzki Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przeworsku
c.    Uchwała w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Miasta i Gminy Jawornik Polski z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 rok
d.    Uchwała w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta i Gminy Jawornik Polski
e.    Uchwała w sprawie w sprawie nabycia w drodze darowizny nieruchomości na mienie Gminy Jawornik Polski
f.    Uchwała w sprawie w sprawie odpłatnego nabycia nieruchomości gruntowych na rzecz Gminy Jawornik Polski
g.    Uchwała w sprawie w sprawie odpłatnego nabycia nieruchomości gruntowej na rzecz Gminy Jawornik Polski
h.    Uchwała w sprawie w sprawie zbycia nieruchomości mienia komunalnego
i.   Uchwała w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie umowy najmu w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego stanowiącego własność Gminy Jawornik Polski na okres do 10 lat
j.    Uchwała w sprawie w sprawie zmiany uchwały własnej Nr 43/VI/07 z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa oraz określenia inkasentów
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza o pracach w okresie między sesjami,
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski zgłoszone na poprzednich sesjach i posiedzeniach Komisji Rady.
8. Wolne wnioski i informacje.
9. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 19 grudnia 2024 r.
10. Zakończenie obrad sesji.