Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
To jest tekst o Urzędzie Miasta i Gminy Jawornik Polski.
W skrócie mówimy Urząd.
Gdzie jest Urząd?
Urząd znajduje się w Jaworniku Polskim.
Adres Urzędu to: ulica Rynek 30
37-232 Jawornik Polski
Kto pracuje w Urzędzie?
W Urzędzie pracuje Burmistrz.
Burmistrzowi pomagają Zastępca, Sekretarz i Skarbnik.
W Urzędzie pracują też inni urzędnicy.
Co załatwisz w Urzędzie?
W Urzędzie możesz załatwić różne sprawy. Na przykład:
· Zameldujesz się lub wymeldujesz.
· Dostaniesz nowy dowód osobisty.
· Zgłosisz zgubiony dowód.
· Dostaniesz akt urodzenia. Dostaniesz akt małżeństwa (ślubu). Dostaniesz akt zgonu.
· Możesz wziąć ślub cywilny.
· Założysz i zamkniesz firmę
· Załatwisz sprawy podatków.
· Zapłacisz za wywóz śmieci.
· Zgłosisz wycięcie drzewa.
· Dostaniesz zgodę na budowę domu.
Czym jeszcze zajmuje się Urząd?
Urząd dba o całe Miasto i Gminę. Urząd na przykład:
· buduje i naprawia drogi gminne,
· buduje i naprawia chodniki,
· dba o szkoły,
· dba o sport,
· dba o czystość i zieleń,
· pomaga bezdomnym zwierzętom,
· dba o zabytki,
· organizuje wybory.
Kiedy Urząd jest otwarty?
Urząd jest otwarty od poniedziałku do piątku.
· Poniedziałek: 7:00 – 15:30
· Wtorek: 7:30 – 17:00
· Środa: 7:30 – 15:30
· Czwartek: 7:30 – 15:30
· Piątek: 7:30 – 14:00
W tych godzinach możesz przyjść lub zadzwonić.
Jak załatwić sprawę?
Są różne sposoby:
1. Przyjdź do Urzędu
Możesz przyjść do Urzędu w godzinach pracy.
Spotkasz się z urzędnikiem.
Adres to ulica Rynek 30.
2. Zadzwoń
Możesz zadzwonić do Urzędu. Numer telefonu: 16 651 40 14.
3. Napisz list
Możesz napisać pismo i wysłać pocztą. Adres:
Urząd Miasta i Gminy
w Jaworniku Polskim
ul. Rynek 30
37-232 Jawornik Polski
4. Napisz e-mail
Adres e-mail: sekretariat@jawornikpolski.itl.pl
Jak dojechać do Urzędu?
Do Urzędu możesz przyjechać samochodem.
Przed Urzędem jest bezpłatny parking.
Strona internetowa
Więcej informacji znajdziesz w internecie.
Adres strony internetowej: https://gminajawornikpolski.pl/


